Workshop Klantje pesten!?

Na afloop van de workshop hebben de deelnemers:

  • Een energieke, actieve bijeenkomst achter de rug
  • Oog gekregen voor de verschillende soorten verwachtingen die klanten hebben
  • Tips en inzichten over klantgerichtheid gekregen die zij nog lang zullen gebruiken
  • Het besef gekregen dat zijzelf een beslissende rol spelen in de klantwaarde

Workshops van QPers Consult zijn altijd MAATWERK, jullie vraag staat voorop. Locatie, duur, groepsgrootte en overige vragen kunnen altijd in overleg.

 

Binnenkort een teamdag? Vraag hier meer informatie aan!

Workshop Klantje pesten?!

Wij gaan zorgvuldig om met uw privacy klik hier voor het document.

Vergeet u niet het hokje aan te vinken?

10 + 10 =

Hoe klantgericht ben jij?

De wijze Maya Angelou zei ooit “People will forget what you did, or what you said, but they will never forget how you made them feel.” Hoe zit dit bij jullie bedrijf? Is er niet alleen een leuk product maar is de communicatie, levering en klantenservice ook helemaal in orde? Soms zijn medewerkers zich niet bewust van hun eigen klantonvriendelijke acties. En is de beleving van de klant heel anders dan de medewerker denkt.

Op een grappige manier gaan we in de workshop Klantje pesten!? met het eigen gedrag aan de slag

De bedoeling van de workshop Klantje pesten!? is om de deelnemers bewust te maken van hun eigen, vaak niet klantvriendelijke, acties. Op een grappige manier nemen we het eigen gedrag onder de loep om vervolgens direct aan de slag te gaan om daar wat aan te doen.

Weten maar niet doen

Klantgerichtheid is geen hogere wiskunde. Vaak weten we wel hoe het moet, maar handelen we daar niet naar. Dat kan alleen veranderen als we beseffen dat klantgerichtheid bij onszelf begint en eindigt. Tijdens de workshop geven we simpele en bruikbare tips waarmee de deelnemers direct aan de slag kunnen. Want klantenservice is geen afdeling, maar een zaak van elke medewerker.

Klanten vertellen

Voor mijn bedrijf zet ik QPers Consult regelmatig in voor advies op het gebied van klantvriendelijkheid. Marga is zeer deskundig, altijd eerlijk en kritisch. Dat verwoord ze op zo’n integere wijze, onderbouwd met goede argumenten en verbetertips, dat het niet vervelend aanvoelt. Zij is de gedachten en stem van jouw klant. Maar ze begrijpt ook jou, als ondernemer, maar al te goed. Ik vind het heel fijn en zinvol om met Marga te werken. Ik raad iedere ondernemer aan om een keer in gesprek te gaan met haar. Want, hoe klantvriendelijk is jouw bedrijf eigenlijk?

Sandra Everts

Vinolove