Workshop Keep it cool in lastige klantgesprekken

In de workshop “Keep it cool in lastige klantgesprekken” gaan we met de volgende onderwerpen aan de slag:

 

  • Oorzaken verkeerd lopende gesprekken
  • Leren een gesprek te analyseren
  • Bijsturen, wat zijn de sleutels?
  • Toepassen in de praktijk

Workshop QPers Consult

Wij gaan zorgvuldig om met uw privacy klik hier voor het document.

Vergeet u niet het hokje aan te vinken?

9 + 12 =

Workshop

Keep it cool in lastige klantgesprekken

Heb jij wel eens te maken met boze klanten? Dan begin je natuurlijk met de beste intenties aan een gesprek en toch loopt het soms niet helemaal zoals jij het zou willen en blijft niet alleen de klant maar ook jij met een ontevreden gevoel achter.

Leer in de workshop KEEP IT COOL IN LASTIGE KLANTGESPREKKEN hoe je goed omgaat met boze klanten. Ontdek hoe je niet alleen uiterlijk maar ook innerlijk kalm blijft.  Zodat de boosheid zakt. Want dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Je zult er soms versteld van staan hoe makkelijk een situatie is op te lossen. Sommige klanten zullen niet eens iets van je verwachten, want het enige wat ze überhaupt wilden was gehoord worden en een verontschuldiging.

Na afloop van de workshop hebben de deelnemers:

  • Een leuke, actieve bijeenkomst achter de rug
  • Waarin zij een aantal tips en handvatten hebben ontvangen om in de toekomst beter met lastige klantgesprekken om te kunnen gaan
  • Inzicht gekregen in hun eigen doorslaggevende rol daarin

Workshops van QPers Consult zijn altijd MAATWERK, jullie vraag staat voorop. Locatie, duur, groepsgrootte en overige vragen kunnen altijd in overleg.

 

Klanten vertellen

Voor mijn bedrijf zet ik QPers Consult regelmatig in voor advies op het gebied van klantvriendelijkheid. Marga is zeer deskundig, altijd eerlijk en kritisch. Dat verwoord ze op zo’n integere wijze, onderbouwd met goede argumenten en verbetertips, dat het niet vervelend aanvoelt. Zij is de gedachten en stem van jouw klant. Maar ze begrijpt ook jou, als ondernemer, maar al te goed. Ik vind het heel fijn en zinvol om met Marga te werken. Ik raad iedere ondernemer aan om een keer in gesprek te gaan met haar. Want, hoe klantvriendelijk is jouw bedrijf eigenlijk?

Sandra Everts

Vinolove